Sunday, May 30, 2010

Sendiri

Betul cakap orang, aku tak pernah buat sesuatu untuk kebahagiaan orang lain. Aku selalu mementingkan siri sendiri tanpa memikirkan perasaan orang lain. Aku sendiri susah nak memahami diri aku dan apa yang aku inginkan sebenarnya. Mungkin aku terlalu buta kerana sebelum ni aku belum pernah ada orang pernah mengucapkan kata cinta sehingga kau tiba dan aku sanggup melupakan semua apa yang aku ada dalam hidup ni terutama orang2 yang aku sayangi. Semua sekarang dah berlalu. Biarla ia menjadi suatu rahsia yang indah dan memedihkan bagi aku.
Aku redha apa yang jadi semua. Semua bermula dengan aku dan aku harus hidup dengan kesilapan yang aku telah lakukan. Aku mohon keampunan kepada -Mu Tuhan dan ingin sangat aku melakukan sesuatu yang baik walaupun sekali dalam hidup aku. Kita pun tidak tahu perjalanan kita di dunia ini akan berakhir bila. Aku hanya manusia biasa...........

No comments:

Post a Comment