Tuesday, October 27, 2009

Untitled

Semakin hari, masa berlalu. Hari berganti hari, bulan berganti bulan dan tahun berganti tahun namun aku masih tidak dapat melupakan kau. Entahla, banyak orang kata aku bodoh sebab masih sayangkan kau. Semakin jauh aku lari, semakin terasa dekat untuk aku melafazkan aku cinta kan kau. Yea! Aku tidak pernah mengungkap kata cinta aku kepada kau. Kau tahu aku amat menyanyai dirimu sepenuhnya. Mesti people wondering why la Raz so poyo tulis ayat2 P Ramlee dalam blog dia.

Nak buat macam mana. Dah raz sayang kat dia. Takkan nak tulis pasal budak bodoh yang preteding dalam hot ballon.

Why i am so unlucky when it comes to love and life?
Kawan? Sayang diaorg sangat2 walaupun some of them rasa Raz paling annoying dalam dunia.
I love all of you even though ada yang kata euwwwwwwww(Tahu kan saper?hehehehe) SAyang dia sangat.Kawan yang paling euwwww tapi paling best dalam uitm.

Aku dapat tahu orang yang aku sayang memang apa yang aku sangkakan dari dulu. Tapi dia keep denying bila malam tadi aku menanyakan soalan itu kepadanya.

Ya Allah! ADakah ini dugaan yang kau berikan kepada hambamu yang lemah ini.

No comments:

Post a Comment